Om Sundhedskonto

Sundhedskonto giver mulighed for privatbehandling, hvis du evt. ønsker at springe ventelisterne over eller det offentlige sundhedsvæsen ikke kan eller ønsker at tilbyde dig behandling. Sundhedskonto kan også hjælpe, hvis tilskuddet fra det offentlige eller din forsikring ikke dækker den fulde omkostning til din behandling.

Dine fordele med Sundhedskonto:
  • Du kan påbegynde behandlingen hurtigt
  • Du får svar på din låneansøgning indenfor 15 minutter
  • Der er ingen krav om udbetaling
  • Du skal ikke stille sikkerhed for lånet
  • Du vælger selv, hvor meget du vil afdrage hver måned fra 100 kr./mdr.
  • Du kan tilbagebetale over 12-60 mdr.
  • Du har mulighed for at få en Tryghedsforsikring mod arbejdsløshed og sygdom
  • Dit behandlingssted betales direkte af Sundhedskonto

Så er det nemt at få råd til privat behandling. Se, hvordan du gør

Ansøg om lån

Hvis du har et prisoverslag på din behandling, kan du ansøge om et lån allerede nu. Du skal blot finde behandlingsstedet og ansøge her. Ønsker du at låne over 40.000 kr. beder vi om at se din seneste lønseddel og årsopgørelse. Du får svar på 15 minutter. Har du ikke et prisoverslag, så kontakt behandlingsstedet eller se eksempler på forskellige typer af behandling her.


Låner du f.eks. 40.000 kr. over 60 måneder betaler du 956 kr. om måneden. Den variable debitorrente er 13,0%. ÅOP udgør 15,68 %. I den månedlige ydelse er indregnet et oprettelsesgebyr på 3% af lånebeløbet, som her svarer til 1.200 kr., et adm. gebyr på 25 kr./md., og BS gebyr på 4 kr.  Du skal i alt betale 57.348 kr.

Betingelser

Alle, der er fyldt 18 år og ikke står registreret hos RKI Kreditinformation eller Debitor Registret, kan søge. Det er obligatorisk, at din betaling skal tilmeldes til betalingsservice. Så snart låneaftalen er underskrevet, kan behandlingen påbegyndes. Læs alle betingelserne her

Hvem står bag Sundhedskonto

Resurs Bank står bag Sundhedskonto og samarbejder med mange af landets største butikskæder og virksomheder.

Resurs Bank indgår i Resurs Bank A/B.
Læs evt mere på www.resursbank.dk

Resurs Bank
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand
Tlf: 39 13 16 25
Fax: 39 13 16 81
info@sundhedskonto.dk
CVR. nr. 36041021

Klageadgang

Resurs Bank sætter pris på synspunkter og klager omkring vores finansieringsvirksomhed, da disse giver os mulighed for at opfange eventuelle problemer, afhjælpe dem og træffe forebyggende foranstaltninger.

Hvis du som kunde har synspunkter eller ønsker at fremføre en klage, beder vi dig derfor i første omgang kontakte vores kundeservice, som så vil forsøge at løse dit problem på bedst mulig måde. Hvis den enkelte medarbejder ikke selv er i stand til at hjælpe dig, vil vedkommende få sine kollegaer og/eller den afdelingsansvarlige til at hjælpe sig.

Hvis du stadigvæk er utilfreds med vores håndtering af en finansiel tjenesteydelse eller et finansielt produkt, kan du fremføre din klage skriftligt pr. e-mail eller brev til den klageansvarlige hos Resurs Bank. Den klageansvarlige har til opgave at besvare klager og sørger for at tilgodese dine interesser som kunde.

Du kontakter den klageansvarlige ved at klikke på e-mail-linket klagedk@resurs.dk
Du kan også sende din klage til:

Resurs Bank
Klageansvarlig
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand

Fører en henvendelse ikke til et tilfredsstillende resultat, kan du kontakte Forbrugerombudsmanden.